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Customer Processes in Business-to-Business Service Transactions


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Dezember 2007

Beschreibung

Beschreibung

Janine Frauendorf analyzes how customer processes can be used to optimize the overall service process. Her focus is on the service blueprint: Originally a tool for the design and optimization of the service operator's internal process, it is now extended taking into account the customer process aspect. She presents significant implications for services research and helpful suggestions for business practice.

Inhaltsverzeichnis

Service Engineering

Transaction cost theory

Customer processes

Empirical Study

Data analysis and interpretation

Theoretical and practical implications

Portrait

Dr. Janine Frauendorf promovierte bei Prof. Dr. Michael Kleinaltenkamp am Institut für Marketing der Freien Universität Berlin. Sie ist freiberuflich als Koordinatorin für das Journal of Business Market Managemt (JBM) tätig.

Leseprobe

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EAN: 9783835094475
Untertitel: 2006. Auflage. eBook. Sprache: Englisch. Dateigröße in MByte: 14.
Verlag: Deutscher Universitätsverlag
Erscheinungsdatum: Dezember 2007
Seitenanzahl: xv303
Format: pdf eBook
Kopierschutz: Adobe DRM
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