HUDU

CineTech: Film, Convergence and New Media

Jetzt
€ 35,99
Bisher € 36,49
 
kartoniert
Lieferbar innert 2 Wochen
Dezember 2006

Beschreibung

Beschreibung

Recent digital advances have transformed the films we watch and the ways in which we experience them. CineTech explores this exciting convergence between film and new media through a diverse range of up-to-date case studies, including the Star Wars prequels and the Matrix trilogy.

Inhaltsverzeichnis

Introduction.- Screens.- Digital Film.- Digital Special Effects.- Films, Fans and the Internet.- Films and Videogames.- Entering the Matrix.- Conclusion.

Portrait

Stephen Keane

Pressestimmen

'Short and to the point, Keane's book is a very useful way of keeping up-to-date with the influence of new media technologies in Media, and Film, Studies.' - Nick Lacey, Curriculum Leader Media Studies, Benton Park, Rawdon, in Media Education Association, Newsletter 5, March 2007
EAN: 9781403936943
ISBN: 1403936943
Untertitel: Film, Convergence and New Media. Auflage 2006. Sprache: Englisch.
Verlag: PALGRAVE
Erscheinungsdatum: Dezember 2006
Seitenanzahl: 181 Seiten
Format: kartoniert
Es gibt zu diesem Artikel noch keine Bewertungen.Kundenbewertung schreiben