HUDU

Work the Web, E-Marketing


€ 48,49
 
kartoniert
Lieferbar innert 2 Wochen
Januar 2001

Beschreibung

Beschreibung

Marketing via Internet ist eine wirkungsvolle Werbemethode für Ihr Unternehmen. Doch das Internet darf nicht als bloßer Warenkatalog dienen, es muß "Wertschöpfung" bieten - und das in nur 8 Sekunden. "E-Marketing" ist ein praktischer Leitfaden, der Ihnen Schritt für Schritt 'Insider-Geheimnisse' vermittelt, wie Sie auf Marketingaktivitäten im Internet eine gute Resonanz erhalten. Behandelt werden alle Aspekte des Marketing - angefangen bei der Auswahl der richtigen Software bis hin zur praktischen Umsetzung von Werbekampagnen.

Inhaltsverzeichnis

Marketing on the Internet.
Internet Branding.
Websites.
Content.
Promoting Your Site.
Advertising on the Web.
Measuring Response.
Direct Marketing.
E-commerce.
Public and Press Relations.
Research and Study.
Marketing Talk.
Appendix: Getting Online.
Directory.
Glossary.

Portrait

SIMON COLLIN is a freelance columnist and an expert on all aspects of E-business. He is author of the Wiley Business-to-Business Bible and E-commerce books.

Pressestimmen

"Whether you are still planning a start-up or if you are hoping to bring your company's marketing efforts up to date, you will find that E-Marketing is an essential starting point."
(Sales Director, January 2001)
"This title will offer a valuable insight into the techniques that can be utilised to promote your business."
(Internet Works, March 2001)
."a useful starting point...comprehensive book....a great number of references to useful websites"...
(Freelance Informer, 19 october 2001)
EAN: 9780471498971
ISBN: 0471498971
Untertitel: 'Work the Web'. Sprache: Englisch.
Verlag: JOHN WILEY & SONS INC
Erscheinungsdatum: Januar 2001
Seitenanzahl: 192 Seiten
Format: kartoniert
Es gibt zu diesem Artikel noch keine Bewertungen.Kundenbewertung schreiben