HUDU

Strategy Maps

Jetzt
€ 38,49
Bisher € 38,65
 
gebunden
Sofort lieferbar
Februar 2004

Beschreibung

Beschreibung

Strategy Maps takes readers to the next level of precision in strategy implementation Strategy Maps introduces a new tool that has evolved from Robert Kaplan and David Norton s ongoing research with hundreds of Balanced Scorecard adopters across the globe, and its premise is simple: if you can visually map your strategy, the people within your organization will better understand it and therefore be better able to execute it effectively. Offers a visual cause-and-effect explanation of what s working and what doesn t in a way that everyone in the company can understand. Helps get the entire organization involved in strategy.

Inhaltsverzeichnis

1 Introduction; 2 Strategy Maps; 3 Operations Management Processes; 4 Customer Management; 5 Innovation Processes; 6 Managing Regulatory and Societal Processes; 7 Aligning Intangible Assets to Enterprise Strategy; 8 Human Capital Readiness; 9 Information Capital Readiness; 10 Organization Capital; 11 Customizing Your Strategy Map to Your Strategy; 12 Planning the Campaign

Portrait

David P. Norton ist Präsident von Palladium. Gemeinsam haben Kaplan und Norton die Balanced Scorecard entwickelt, ein Konzept zur Messung der Aktivitäten eines Unternehmens, um den Führungskräften einen Überblick über die Leistungsfähigkeit einer Organisation zu bieten.
EAN: 9781591391340
ISBN: 1591391342
Untertitel: Converting Intangible Assets Into Tangible Outcomes. 'Harvard Business Publishing'. Sprache: Englisch.
Verlag: Perseus Distribution
Erscheinungsdatum: Februar 2004
Seitenanzahl: 324 Seiten
Format: gebunden
Es gibt zu diesem Artikel noch keine Bewertungen.Kundenbewertung schreiben