HUDU

Benchmarking in Tourism and Hospitality Industries: The Selection of Benchmarking Partners

Jetzt
€ 172,99
Bisher € 182,61
 
gebunden
Besorgung - Lieferbarkeit unbestimmt
August 2002

Beschreibung

Beschreibung

* Offers methodological framework for answering key benchmarking questions* Only substantial work covering this topic* World-wide coverage and usageBenchmarking is a buzzword of the last decade that describes a method for comparing different companies, by measuring various data, performance and goals. This book focuses on the methodological aspects of the right selection of benchmarking partners.

Inhaltsverzeichnis

A general review of benchmarking; benchmarking in the hotel industry; measuring business performance; a mixture regression model; data envelopment analysis; evolutionary data envelopment analysis (EDEA).
EAN: 9780851995533
ISBN: 0851995535
Untertitel: Sprache: Englisch.
Verlag: CAB INTL
Erscheinungsdatum: August 2002
Seitenanzahl: 261 Seiten
Format: gebunden
Es gibt zu diesem Artikel noch keine Bewertungen.Kundenbewertung schreiben