HUDU

The Toyota Way Fieldbook

Jetzt
€ 30,49
Bisher € 31,99
 
kartoniert
Sofort lieferbar
Oktober 2005

Beschreibung

Beschreibung

"The Toyota Way Fieldbook" is a companion to the international bestseller "The Toyota Way. The Toyota Way Fieldbook" builds on the philosophical aspects of Toyota's operating systems by detailing the concepts and providing practical examples for application that leaders need to bring Toyota's success-proven practices to life in any organization. The "Toyota Way Fieldbook" will help other companies learn from Toyota and develop systems that fit their unique cultures.The book begins with a review of the principles of the Toyota Way through the 4Ps model-Philosophy, Processes, People and Partners, and Problem Solving. Readers looking to learn from Toyota's lean systems will be provided with the inside knowledge they need toDefine the companies purpose and develop a long-term philosophy Create value streams with connected flow, standardized work, and level production Build a culture to stop and fix problems Develop leaders who promote and support the system Find and develop exceptional people and partners Learn the meaning of true root cause problem solving Lead the change process and transform the total enterprise The depth of detail provided draws on the authors combined experience of coaching and supporting companies in lean transformation. Toyota experts at the Georgetown, Kentucky plant, formally trained David Meier in TPS. Combined with Jeff Liker's extensive study of Toyota and his insightful knowledge the authors have developed unique models and ideas to explain the true philosophies and principles of the Toyota Production System.

Portrait

David P. Meier, geb. 1981 in Magdeburg, begann nach einer Ausbildung zum Versicherungskaufmann bei einem großen internationalen Versicherungsunternehmen im Jahr 2007 seine Tätigkeit im Vertriebscontrolling. Zeitgleich nahm der Autor ein Studium der Betriebswirtschaftslehre an der Verwaltungs- und Wirtschafts-Akademie Wiesbaden auf. Dieses schloss er im Jahr 2010 als Diplom-Betriebswirt (VWA) erfolgreich ab. Der Autor arbeitet weiterhin im Vertriebscontrolling des internationalen Versicherungsunternehmen, hier ist er speziell für den Bankvertrieb zuständig. Schon sehr früh interessierte sich der Autor für die Art und Weise wie ein Unternehmen erfolgreich geführt werden kann, dieses Interesse verstärkte sich während des Studium noch. Durch seine berufliche Tätigkeit erlangte der Autor viele Einblicke in einen international tätigen Konzern. Er konnte sich so ein Bild davon machen, wie ein Unternehmen seine Visionen erfolgreich umsetzen kann.
EAN: 9780071448932
ISBN: 0071448934
Untertitel: Sprache: Englisch.
Verlag: McGraw-Hill Education Ltd
Erscheinungsdatum: Oktober 2005
Seitenanzahl: 288 Seiten
Format: kartoniert
Es gibt zu diesem Artikel noch keine Bewertungen.Kundenbewertung schreiben