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Hug Your Customers

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April 2015

Beschreibung

Beschreibung

Revised and updated for the first time since original publication! Here is the 200,000-copy staple, praised by Warren Buffett as "a gem ... I wish everyone at Berkshire would follow [Jack Mitchell's] advice--we would own the world." If you want to put your arms around your business and bottom line, you'll want all the updated information and practices found in the landmark business bestseller, Hug Your Customers . The only way to stay in business is to have customers; the only way to increase your profit is to attract more customer visits by providing exceptional customer service. It's that simple says Jack Mitchell. Hug Your Customers shares the hands-on practical philosophy that has allowed Mitchell and his Family of Stores to thrive and excel in today's challenging retail marketplace. Filled with accessible advice, personal case studies and tips any businessperson can use, Hug Your Customers is an energizing blueprint for customer and employee retention, increased per capita spending, and groundbreaking success.

Portrait

Jack Mitchell is the CEO of Mitchells/Richards, two of the most successful clothing stores in the business. He and his wife, Linda, live in Wilton, Connecticut, where they raise their four sons.

Pressestimmen

Für zufriedene Kunden braucht es mehr Gespür als Geld
Milliardengrab Kundenservice. Seit Jahren bemühen sich Unternehmen, ihr Customer Relationship Management zu verbessern und das Wort von der Servicewüste Deutschland vergessen zu machen. Mit eher magerem Erfolg. Einen "einfachen aber überzeugenden Ansatz für den Kundenservice" Esquire zeigt Jack Mitchell. Begleiten Sie ihn bei seiner täglichen Arbeit direkt am Kunden, und lassen Sie sich davon inspirieren, mit wie wenig Aufwand Sie sich die Sympathien Ihrer Kunden sichern. Der Geschäftsführer zweier sehr namhafter Bekleidungsgeschäfte lebt, was er schreibt. Und sein Drive ist mitreißend: Man möchte sofort die Ärmel hochkrempeln. "... this book is a surprising little gem. The reader will almost certainly feel hugged." New York Times
© www.Managementbuch.de


"This book is a surprising little gem."
The New York Times

"Simple but winning approach to customer service."
Esquire

"Those who work with customers daily have much to gain from this chipper, inspiring handbook."
Publishers Weekly

EAN: 9781401300340
ISBN: 1401300340
Untertitel: The Proven Way to Personalize Sales and Achieve Astounding Results. 'Hyperion Books'. Sprache: Englisch.
Verlag: Hachette Book Group USA
Erscheinungsdatum: April 2015
Seitenanzahl: 304 Seiten
Format: gebunden
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